Helg igen!

Då var det helg igen.. veckan har gått väldigt fort.. idag slutade jag halv tre. skönt. :) fast jobbar helgen.. men det måste man ju göra ibland också...

När jag kom hem vid halv fyra tiden tod jag det bara lugnt en stund.. slappade lite framför tvn och datorn. :) sen tog jag tag i lite städning av lägenheten.. pust suck och stön..haha. det kändes verkligen tugnt.. hade ingen större lust.. men det var behövligt och nu när det är gjort är det hur skönt som helst..

Sen vad jag mästarkock här hemma och lagade "gratinerad köttfärspasta"

Visst ser det gott ut? :) MUMS! det blev min middag och lunch till oss i helgen.. toppen toppen!

Nu väntar jag på att Joakim ska komma hem från jobbet så ska vi hitta på nått skoj senare.. vi hade tänkt gå på plannja.. men det var tydligen ingen match idag.. trist!

adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback