Skön vecka!

Veckan började med en kort dag på jobbet till 14.30 sen blev det stan med Anna och annat fix där.. hittade ett par snygga skor, men har dock inte köpt dom.. funderar om dom kommer att bli till anvädning så mycket + att dom är ganska så höga så man kanske inte orkar gå i dom så länge som man hade velat, passar dom till "allt".. osv?
Men grejen är ju den att det är ju jäklar kul med skor, hade velat ha hur många par till som helst, men andra prioriteringar just nu så jag ska fundera lite..
               
Sen är ju frågan om man ska ha svarta eller vita också? ojoj.




Vi hade även hejdå middag för Sandra i Måndags.. blev inte så mycket fotografering där inte, men här kommer den enda bilden jag tog, och den var ju ganska rolig. :)

Jessica N, Jessica WH & Sara



Sen var jag ledig tisdag och då tvättade jag och sen var jag på stan med mamma och kl 19 var det dansföreställning med avgångsklassen på balettkakademin i Stockholm; Never stop moving hette den.

            Mamsen min på Roasters!


Igår var vi ut och fotade lite, inte så jättebra bilder blev det, men hittade några fåglar att fota iaf. :)



Idag är vi lediga, så imorse fick vi sova ut & sen var vi ut på morgonpromenad, skönt väder! Känns att det börjar bli lite sommarvärme iaf, härligt!
Ikväll ska vi på en till dansföreställning, Jag & Joakim, det ska bli kul.. det är på kulturenshus i storasalen! nicenice!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor! men ja höga.. ;)

Kul me dans!!

2009-05-21 @ 22:08:23
Postat av: Madde

Köp skorna!!! Vill ha precis likadana...svarta!!

Kramiz

2009-05-23 @ 09:06:26
URL: http://maddefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback