Gipsat ben..

Oj, det har hänt mycket sen sist.. har inte hunnit med eller rättare sagt prioriterad att uppdatera här.. för tid har man om man vill.. :)

Förra veckan i tisdag stod jag på parkering i g-stad och väntade på jocke.. skulle hämta upp honom efter hans basket träning.. när jag sitter där i bilen så ringer han och säger att han nog har slitit av hälsenan och väntar på ambulans... jag tänker "NEEEJ!!!" inte nu igen.. typiskt.. dåligaste tajmingen ever..
mycket inplanerat och mycket nytt som hänt.. bla att han ska åka till USA v9 och vi skulle till Kittelfjäll v10.. den sist nämnda var ju bara att avboka..

Så följde med honom till akuten men fick åka hem för att komma tillbaka dagen efter för en operation för dom hade konstaterat att hälsenan var av... så vi åkte tid dagen efter halv åtta på morgonen och vid tre tiden var han operared.. lång väntan, men skönt när det var klart...

Så nu är jag som två personen här hemma, fixar och donar med allt och hjälper jocke så gott jag kan, men vad gör man inte för varandra?! :)


Här sitter vi och väntar väntar... och väntar...

Han kommer att ha gips i 10 veckor... tror jag det var.. stackare.. :)
Men ska åka till USA iaf.. :)

Nu ska jag och jocke till stan, måste ta bilen trots att det bara tar 5 min att gå, men jocke hoppar ju på kryckor så det är lite svårt för han. :)

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback