Lördag!

Ledig helg.. igen. :)
Härligt! Jag gillar att vara ledig helgerna.. fast någongång kan man ju jobba för då kanske man uppskattar helgerna man är ledig ännu mer?

Igår for iaf Jocke till NY, pratade nyss med honom på skype och flyger dit var lite jobbig för hans fot svällde upp som en ballong eftersom SAS inte hade möjlighet att fixa så han kunde ha foten i högläge.. knäppt.

Well, klockan är iaf 11.30 där nu så dom var på väg till stan och sen var det middag och NBA på kvällen, ballt.
Jag är avis, jag erkänner.. förhoppningsvis kanske det blir att vi åker dit i augusti då Jocke fyller 30! :)

I helgen bor jag hos mamma och pappa ute i sunderbyn.. skönt att komma hem och bli ompysslad lite. :)

Jag och mamma har varit på stan hela dagen.. kom in strax innan 11 och kom hem lite efter 16..
det blev lunch, shopping och fika. :)
Joakim har lånat med sig min kamera för hans systemare är lite jobbig att ha när han hoppar runt på kryckor.. så han fick låna min kompakt kamera istället.. så kan inte fota och lägga upp några bilder på shoppingen..
Ni kanske får se det en annan gång, eller så inte, vem vet. :)

Ha en underbar helg!

Kram!

Tänker på dig Anna-Karin! Allt är så ofattbart. Jag kan inte ens försöka förstå hur det känns för dig.
Vi finns här! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback