OS är slut..

Då var os slut, ganska trist faktiskt, det var så underhållande. Tror det blev iaf 11 medaljer till Sverige!
Jag gillar OS och andra stora sportevenemang. :)
Vad väntar oss för evenemang närmast? två år kvar till sommarOS va? fast först fotbolls VM!

Jag är faktiskt uppe med tuppen numera varje morgon.. & idag tog jag tillfället att träna på morgonen.. skjutsade jocke till jobbet vid åtta och sen hem och svira om till träningskläderna och sen till gymmet.. skönt att göra bort det på morgonen faktiskt... Ska nog sattsa på det varje morgon efter jag har skjutsat jocke förutom då jag börjar halv tio då hinner jag ju inte.. nåja. :)

Idag är jag iaf ledig.. ska till tandläkaren 14.10, sen handla, laga lasagne för första gången.. hoppas jag lyckas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback