Terminator sko?!

Då har det gått två veckor sen jocke gipsade foten.. idag var han och tog bort gipset och fick en sån här sko istället...

När jag såg Jocke ta på sig skon så tyckte jag det var lite terminator över det hela.. haha.
sa det till jocke men han bara garvade åt mig..
Tror ni han kommer se nå misstänksam ut i tullen när han ska in till staterna!? :D
& montro om han fåt ta in kryckorna på planet?

well, lasagnen jag skulle laga blev en ritkigt hit, jocke tyckte den var grymt god, godare än hans mammas tillochmed och det är inte ofta det blir godare än föräldrarnas mat. :)

       

Mamma och jag hade lunch samtidigt idag så jag passade på att bjuda hem henne på lunch för hade ju kvar av lasagnen och tänkte jag skulle imponera på henne att jag också kan. :D haha. och hon tyckte jag hade gjort den jättebra!

Just nu håller på jag på att tvätta.. så jävla trist. Har iaf tvättat klart alla 6 maskiner så nu är allt bara på tork och får förhoppningsvis hämta upp allt snart så jag får gå å sova... är så trött på kvällarna numera när jag kliver upp så tidigt.. skjutsar ju jocke varje morgon till jobbet så det blir att kliva upp strax efter sju..

nåja, ha en fortsatt trevligt kväll!

adjööken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback